
Sarabanda, cor de Dones presenta
Gloria de Vivaldi en el seu 20è aniversari
Aquest any Sarabanda, cor de Dones fem el 20è aniversari!
Ho celebrarem amb un concert especial en què cantarem el Gloria de Vivaldi, en la versió per a cor de dones, solistes i orquestra, formada, en part, per professors de l’Escola Municipal de Música de la Garriga.
A la primera part del concert, cantarem peces senzilles, la majoria a cappella, que hem anat cantant aquests anys i que ens hem anat fent nostres. En algunes d’aquestes cançons ens acompanyaran excantaires, el Cor Jove de l’EMM, l’Iu Boixader, l’Anila Padrós, i el Jaume Arnella, amb qui hem col·laborat en diferents moments al llarg d’aquests anys.
Gràcies a tothom!
FITXA ARTÍSTICA
Cor
Sarabanda, cor de Dones
Orquestra
Enric Riera Salinas – violí
Sara Ruiz Guerrero – violí
Ferran Saló Ramió – viola
Tais Costa Ruera – violoncel
Iu Boixader Castelar – contrabaix
Momoko Furukawa – trompeta
Mariona Gòdia Montesinos – oboè
Joan Castillo Martínez – orgue
Solistes
Laia Prat Gibert – soprano
Isabel Mantecón Vallejo – soprano
Elisenda Cabero Pueyo – mezzosoprano
Direcció
Mariona Castelar Garriga
TALLER DE CONCILIACIÓ OCI I FAMÍLIA
ATENCIÓ FAMÍLIES
Amb el preu de l’entrada a l’espectacle s’inclou un taller artístic per a infants, de 3 a 12 anys, relacionat amb el concert perquè pugueu gaudir tant els pares i les mares com els vostres fills i filles.
Dues maneres diferents d’interpretar el mateix espectacle.
Inscripcions AQUÍ fins divendres 14 de novembre a les 14h.
