
Saüc Ensemble presenta
Mármara
Saüc Ensemble és un grup de música antiga fundat el 2023 per Sergio González Prats i Daïna Mateu. Units per la passió per la música històrica, van formar un ensemble amb músics que han estudiat en alguns dels conservatoris més reconeguts d’Europa.
El grup es caracteritza per una proposta sonora molt personal, en què la música del Renaixement dialoga amb els colors i ritmes del Mediterrani. Aquesta fusió es plasma al seu primer disc, “Mármara”, que reuneix peces tradicionals i repertori històric recuperat a través de la investigació en manuscrits antics.
El seu recorregut l’han compartit amb el públic de…
· Barcelona (SP) · Madrid (SP) · New York (USA) · Boston (USA) · Washington (USA) · Zürich (CH) · Krakow (PL) ·Den Haag (NL) · Brno (CZ) · Rybnik (PL) · Wroclaw (PL) · Poznan (PL) · Engiadina (CH) · Hancock (USA) · Laconia (USA) · Moultonborough (USA) · Tremezzo (IT) · Český Dub (CZ) · Valencia (SP) · Žďár nad Sázavou (CZ) · Den Bosch (NL) · Wetzikon (CH) · Zernez (CH) · Pernštejn (CZ) ·

La Garriga acull el primer Festival de Viola de Roda de Catalunya
Del 24 al 26 d’octubre, La Garriga esdevindrà la capital catalana de la viola de roda, un instrument fascinant i gairebé màgic amb més de mil anys d’història. El festival, organitzat per l’Associació Violes de Roda de Catalunya i la Fundació Maurí, neix amb la voluntat de donar a conèixer aquest instrument únic i posar en valor el ric patrimoni local.
El vincle amb la vila és excepcional: la Fundació Maurí conserva els respatllers del cadirat gòtic de la Catedral de Girona (s. XIV), un conjunt escultòric d’enorme valor artístic i arquitectònic, que ha estat recentment restaurat. Entre les seves talles hi ha un àngel que toca una viola de
roda, la representació més antiga de l’instrument que es conserva a Catalunya. Aquest tresor medieval és el cor simbòlic del festival i la raó per la qual La Garriga esdevé punt de referència per a la seva difusió.
FITXA ARTÍSTICA
Laura Kmetic – Soprano
Héctor dos Santos – Baríton
Daïna Mateu – Flauta renaixentista
Emma Raventós – Viola da gamba
Sergio González Prats – Viola de roda i arpa gòtica
Alexandre Guitart – Percussió
LA PREMSA DIU…
– LaVozdeArganzuela.es – El espléndido concierto de Saüc Ensemble en el Museo Nacional de Antropología
– LaRepublica.es – Saüc Ensemble rompe el protocolo: música antigua con risas, historia y contacto real
– FactoriaCultura.es – Saüc Ensemble Conquista la Biblioteca Nacional de España con un Concierto Inolvidable
TALLER DE CONCILIACIÓ OCI I FAMÍLIA
ATENCIÓ FAMÍLIES
Amb el preu de l’entrada a l’espectacle s’inclou un taller artístic per a infants, de 3 a 12 anys, relacionat amb el concert perquè pugueu gaudir tant els pares i les mares com els vostres fills i filles.
Dues maneres diferents d’interpretar el mateix espectacle.
Inscripcions AQUÍ fins divendres 24 d’octubre a les 14h.
Diumenge 26 d’octubre
18 h
60 minuts
Teatre de la Garriga, El Patronat
10 €
1 € de descompte a aplicar en la compra pel web


